Przejdź do treści

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI

W portalu carnet.fleetcor.pl w dolnym, prawym rogu obok numeru oraz maila kontaktowego znajdziesz załącznik z dokładną instrukcją krok po kroku. Omawia ona wszystkie funkcje i możliwości systemu monitoringu pojazdów Carnet.

System umożliwia wytworzenie niezbędnej ilości kont.

Dane go logowania dostaniesz od nas w osobnej wiadomości e-mail. Hasło z tej wiadomości jest jednorazowe, natomiast numer klienta i nazwa użytkownika służą do kolejnych logowań.
Numer klienta jest niezmienny i służy do logowania do konta głównego oraz kont innych użytkowników. Nazwa użytkownika umożliwia lepszą ewidencję konta, które możesz wytworzyć w systemie Carnet. Dla przykładu nazwa użytkownika może odpowiadać imieniu i nazwisku kierowcy, modelowi pojazdu lub dowolnym danym.
Pamiętaj, że każdy użytkownik używa do logowania tego samego numeru klienta oraz własnej nazwy użytkownika oraz hasła.

Jeśli nie możesz znaleźć e-maila z danymi do logowania zalecamy sprawdzić folder Spam lub Inne, gdy to nie pomoże nasze Biuro Obsługi Klienta pozostaje do dyspozycji pod numerem telefonu: +48 22 224 1253 lub na: support@fleetcor.pl.

Tak, można korzystać z monitoringu na terenie całej Unii Europejskiej za dodatkową opłatą. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w cenniku.

We wszystkich pojazdach osobowych i ciężarowych, w których występuje znormalizowane złącze OBD. Dla ciężarówek wymagana jest specjalna konfiguracja ze względu na inne napięcie w akumulatorze.

Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (numer telefonu znajdziesz w podsumowaniu zamówienia lub na naszej stronie). Jeśli Biuro Obsługi Klienta nie będzie Ci w stanie pomóc od ręki, wówczas przekaże sprawę do działu wsparcia technicznego, aby rozwiązać zaistniały problem.

Urządzenie bazuje na mapach Google.

Carnet OBD jest przeznaczone do samodzielnej instalacji, która jest bardzo prosta. Wystarczy znaleźć w swoim pojeździe gniazdo OBD i podłączyć jednostkę Carnet.

Właściciel pojazdu może zostać natychmiast powiadomiony za pomocą wiadomości SMS o odłączeniu urządzenia lub informacja zostanie wyświetlana w EPP.

Na stronie logowania dostępna jest funkcja resetowania hasła, po skorzystaniu z niej na adres e-mail otrzymasz nowe hasło. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Jeśli będziesz korzystał z kart Lotos lub Shell zakupy zostaną automatycznie wprowadzone do systemu Carnet. Dla ułatwienia przeglądu płatności najlepiej jest podpiąć kartę do konkretnego pojazdu.

NASZE GODZINY PRACY

Możesz skontaktować się z nami od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną 8 a 17.

Jesteś już klientem FLEETCOR? Prosimy o skorzystanie z poniższych kanałów kontaktowych:

Chcesz zostać klientem FLEETCOR?

CZY WZBUDZILIŚMY TWOJE ZAINTERESOWANIE? – POZWÓL, ŻE ODEZWIEMY SIĘ DO CIEBIE

Chcesz dowiedzieć się więcej o nas, o naszych produktach i usługach? Pozwól naszemu nowemu zespołowi obsługi klienta oddzwonić do Ciebie i przedstawić indywidualną ofertę.
Wybierz najwygodniejszy sposób i pozwól nam do Ciebie oddzwonić. Nie masz ochoty na wysłuchiwanie irytujących melodyjek ani na długi czas oczekiwania?

Nie zwlekaj i skorzystaj z naszej usługi oddzwaniania – oszczędzisz czas i nerwy: