W celu aktywacji polecenia zapłaty prosimy o uzyskanie formularza od obsługi klienta (email: obslugaklienta@fleetcor.pl) i udanie się do własnego banku. Prosimy się upewnić, iż polecenie zapłaty zostało przez Państwa bank uruchomione.
Po uzyskaniu podpisu pracownika i pieczątki banku na górnej części formularza, prosimy o jego przesłanie w postaci elektronicznej na adres e-mail obslugaklienta@fleetcor.pl
Do momentu otrzymania od FLEETCOR potwierdzenia o uruchomieniu polecenia zapłaty, prosimy regulować płatności przelewem bankowym.
Zwracamy Państwa uwagę, że nie ponosimy odpowiedzialności za poprawność uruchomienia polecenia zapłaty w Państwa banku. W przypadku, gdy po otrzymaniu zgody na obciążenie rachunku nie będziemy mogli pobrać środków z Państwa konta (niepoprawnie uruchomione polecenie zapłaty, brak odpowiedniej kwoty na rachunku), może Państwu zostać naliczona opłata za zwłokę w płatności.