Przejdź do treści
top

Jak przystąpić do polecenia zapłaty?

W celu aktywacji polecenia zapłaty prosimy o uzyskanie formularza od obsługi klienta (email: obslugaklienta@fleetcor.pl) i udanie się do własnego banku. Prosimy się upewnić, iż polecenie zapłaty zostało przez Państwa bank uruchomione.

Po uzyskaniu podpisu pracownika i pieczątki banku na górnej części formularza, prosimy o jego przesłanie w postaci elektronicznej na adres e-mail obslugaklienta@fleetcor.pl

Do momentu otrzymania od FLEETCOR potwierdzenia o uruchomieniu polecenia zapłaty, prosimy regulować płatności przelewem bankowym.

Zwracamy Państwa uwagę, że nie ponosimy odpowiedzialności za poprawność uruchomienia polecenia zapłaty w Państwa banku. W przypadku, gdy po otrzymaniu zgody na obciążenie rachunku nie będziemy mogli pobrać środków z Państwa konta (niepoprawnie uruchomione polecenie zapłaty, brak odpowiedniej kwoty na rachunku), może Państwu zostać naliczona opłata za zwłokę w płatności.

NASZE GODZINY PRACY

Możesz skontaktować się z nami od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną 8 a 17.

Jesteś już klientem FLEETCOR? Prosimy o skorzystanie z poniższych kanałów kontaktowych:

Chcesz zostać klientem FLEETCOR?

CZY WZBUDZILIŚMY TWOJE ZAINTERESOWANIE? – POZWÓL, ŻE ODEZWIEMY SIĘ DO CIEBIE

Chcesz dowiedzieć się więcej o nas, o naszych produktach i usługach? Pozwól naszemu nowemu zespołowi obsługi klienta oddzwonić do Ciebie i przedstawić indywidualną ofertę.
Wybierz najwygodniejszy sposób i pozwól nam do Ciebie oddzwonić. Nie masz ochoty na wysłuchiwanie irytujących melodyjek ani na długi czas oczekiwania?

Nie zwlekaj i skorzystaj z naszej usługi oddzwaniania – oszczędzisz czas i nerwy: