Przejdź do treści
top

Co powinienem zrobić, jeśli podejrzewam, że moja karta została zagubiona lub skradziona?

Natychmiast skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 22 244 1253 w celu zablokowania karty i wydania jej duplikatu. 

Możesz to również zrobić za pośrednictwem portalu Self-Serve.

Jeśli przypuszczasz, że Twoja karta została skradziona lub zagubiona prosimy również o niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie policji oraz dostarczenie do FLEETCOR protokołu policyjnego.

NASZE GODZINY PRACY

Możesz skontaktować się z nami od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną 8 a 17.

Jesteś już klientem FLEETCOR? Prosimy o skorzystanie z poniższych kanałów kontaktowych:

Chcesz zostać klientem FLEETCOR?

CZY WZBUDZILIŚMY TWOJE ZAINTERESOWANIE? – POZWÓL, ŻE ODEZWIEMY SIĘ DO CIEBIE

Chcesz dowiedzieć się więcej o nas, o naszych produktach i usługach? Pozwól naszemu nowemu zespołowi obsługi klienta oddzwonić do Ciebie i przedstawić indywidualną ofertę.
Wybierz najwygodniejszy sposób i pozwól nam do Ciebie oddzwonić. Nie masz ochoty na wysłuchiwanie irytujących melodyjek ani na długi czas oczekiwania?

Nie zwlekaj i skorzystaj z naszej usługi oddzwaniania – oszczędzisz czas i nerwy: