Trzymamy się razem. FLEETCOR jest ciągle dostępny!
Nadal w pełni oferujemy wszystkie nasze usługi i wsparcie dla Państwa.
Obecna sytuacja kryzysowa wymaga maksimum od każdego z nas.
Wykazanie spójności i wytrzymałości nigdy nie było ważniejsze niż w obecnej sytuacji. Dlatego naszą ambicją jest dalsze wspieranie Państwa poprzez zapewnienie ciągłości naszych usług.
Razem stoimy w obliczu pandemii COVID-19, która ma wpływ na nasze rodziny, nasze firmy i nasz styl życia. We FLEETCOR podjęliśmy również pewne środki ostrożności, aby chronić naszych pracowników. Większość działów pracuje z domu.
W ten sposób możemy mieć pewność, że będziemy do Państwa dyspozycji w jakichkolwiek okolicznościach.
- OBSŁUGA KLIENTA
Wszyscy nasi pracownicy są do Państwa dyspozycji! Prosimy o kontakt telefoniczny albo e-mailowy pod adresem obslugaklienta@fleetcor.pl.
- PORTAL KLIENTA SELF-SERVE:
Portal klienta Self-Serve jest wciąż dostępny dla naszych klientów. Mogą Państwo całodobowo zarządzać swoim kontem i przęglądać informacje dotyczącą kart paliwowych. Aby się zalogować, prosimy kliknąć tutaj.
- NASZE PRODUKTY:
Mogą Państwo nadal bez ograniczeń korzystać z kart paliwowych Shell. W przypadku jakichkolwiek zmian natychmiast Państwa poinformujemy.
- WSPARCIE NOWYCH KLIENTÓW:
Również nasz zespół odpowiadający na wszystkie pytania lub wątpliwości nowych klientów jest do Państwa dyspozycji. Prosimy o kontakt pod adresem nowyklient@fleetcor.pl.
Będziemy nadal przestrzegać rad naszego rządu i Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W razie jakichkolwiek zmian informacja będzie dostępna dla Państwa na naszej stronie internetowej. Zwłaszcza w obecnej sytuacji przejrzystość i natychmiastowe informowanie o aktualnych zmianach jest dla nas bardzo ważne.
TRZYMAJMY SIĘ RAZEM I POKONAJMY KRYZYS RAZEM!
Zespół FLEETCOR