Przejdź do treści
top

JAK DZIAŁA PROCES SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ ONLINE?

Aby móc korzystać z kart paliwowych, wystarczy, że wykonasz 5 kroków. Najpierw wprowadź ogólne informacje dotyczące Twojej firmy. Następnie przeprowadzana zostanie analiza zdolności kredytowej. Jeżeli nie zostaniesz odnaleziony przez nasz system wystarczy, że skontaktujesz się z naszym nowym działem obsługi klienta (+48 222 441256). W następnym kroku będziesz mógł dokonać indywidualnej konfiguracji swoich kart, a następnie, w razie potrzeby, dobrać dodatkowe usługi. Teraz wybierz preferowaną metodę płatności.

NASZE GODZINY PRACY

Możesz skontaktować się z nami od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną 8 a 17.

Jesteś już klientem FLEETCOR? Prosimy o skorzystanie z poniższych kanałów kontaktowych:

Chcesz zostać klientem FLEETCOR?

CZY WZBUDZILIŚMY TWOJE ZAINTERESOWANIE? – POZWÓL, ŻE ODEZWIEMY SIĘ DO CIEBIE

Chcesz dowiedzieć się więcej o nas, o naszych produktach i usługach? Pozwól naszemu nowemu zespołowi obsługi klienta oddzwonić do Ciebie i przedstawić indywidualną ofertę.
Wybierz najwygodniejszy sposób i pozwól nam do Ciebie oddzwonić. Nie masz ochoty na wysłuchiwanie irytujących melodyjek ani na długi czas oczekiwania?

Nie zwlekaj i skorzystaj z naszej usługi oddzwaniania – oszczędzisz czas i nerwy: