Przejdź do treści
top

WITAJ W CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA

Dział Obsługi Klienta wita Cię we FLEETCOR!

Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania. W celu uzyskania pomocy prosimy o kontakt z odpowiednim działem naszej spółki:

 

shell card

Dział Obsługi Klienta – Shell Card:

We wszystkich kwestiach dotyczących zarządzania Twoimi kartami, takimi jak zablokowanie zgubionej lub ukradzionej karty lub zamówienie nowej karty, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta:

Tel.: +48 22 244 12 53
E-mail: obslugaklienta@fleetcor.pl

 

Skontaktuj się z nami

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. (w polskie święta państwowe nasz Dział Obsługi Klienta jest zamknięty)

Portal klienta MyFLEETCOR jest do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

 

Infolinia dla nowych klientów

Chcesz uzyskać informacji o korzyściach płynących z posiadania karty paliwowej lub o opłatach za nasze usługi?

Potrzebujesz pomocy przy wyborze odpowiedniego typu karty dla Twojej firmy?

Skontaktuj się z naszymi specjalistami na infolinii dla nowych klientów:

Tel.: +48 22 244 1256

E-mail: nowyklient@fleetcor.pl


UWAGA! Z powodów bezpieczeństwa prosimy nigdy nie podawać całego numeru karty przez telefon albo w e-mailu.
Dla kontaktu z obsługą klienta wystarczą ostatnie 4 cyfry karty.


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI

Kiedy zostanie założone Twoje konto i Twoje karty będą gotowe do użytku, automatycznie wyślemy Ci Twoją nazwę użytkownika oraz hasło.

W celu aktywacji polecenia zapłaty prosimy o uzyskanie formularza od obsługi klienta (email: obslugaklienta@fleetcor.pl) i udanie się do własnego banku. Prosimy się upewnić, iż polecenie zapłaty zostało przez Państwa bank uruchomione.

Po uzyskaniu podpisu pracownika i pieczątki banku na górnej części formularza, prosimy o jego przesłanie w postaci elektronicznej na adres e-mail obslugaklienta@fleetcor.pl

Do momentu otrzymania od FLEETCOR potwierdzenia o uruchomieniu polecenia zapłaty, prosimy regulować płatności przelewem bankowym.

Zwracamy Państwa uwagę, że nie ponosimy odpowiedzialności za poprawność uruchomienia polecenia zapłaty w Państwa banku. W przypadku, gdy po otrzymaniu zgody na obciążenie rachunku nie będziemy mogli pobrać środków z Państwa konta (niepoprawnie uruchomione polecenie zapłaty, brak odpowiedniej kwoty na rachunku), może Państwu zostać naliczona opłata za zwłokę w płatności.

Polecenie zapłaty jest najwygodniejszą i bezgotówkową formą opłacania rachunków. Polega ono na automatycznym pobieraniu przez Wierzyciela z rachunku bankowego Klienta kwoty wynikającej z faktury, w dniu jej wymagalności.

Usługa umożliwia realizację płatności ze zmiennymi kwotami i w różnych terminach. Poza jednorazowym wyrażeniem zgody na obciążanie swojego rachunku bankowego, nie wymaga żadnych dodatkowych czynności od Klienta, ponieważ to FLEETCOR Poland Sp. z o. o. inicjuje płatność.

Wygody polecenia zapłaty:

•  Pewność zrealizowania transakcji w terminie płatności (uniknięcie blokady karty lub ewentualnych kar i odsetek za opóźnienie w płatności)
•  Wygoda i oszczędność czasu (Klient nie musi „pilnować” terminów oraz tracić czasu na zlecanie przelewów, wypisywanie druków przelewów, itp.)
•  Łatwy sposób zainicjowania polecenia zapłaty (wystarczy jednorazowe podpisanie zgody)
•  Klient może kontrolować wysokość wydatków, ponieważ nadal będzie otrzymywał faktury VAT, jednak z adnotacją, że należności regulowane będą w drodze polecenia zapłaty
•  Klient może dysponować środkami na swoim rachunku, aż do dnia terminu płatności
•  W zdecydowanej większości banków polecenie zapłaty jest bezpłatne

Natychmiast skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 22 244 1253 w celu zablokowania karty i wydania jej duplikatu. 

Możesz to również zrobić za pośrednictwem portalu Self-Serve.

Jeśli przypuszczasz, że Twoja karta została skradziona lub zagubiona prosimy również o niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie policji oraz dostarczenie do FLEETCOR protokołu policyjnego.

Z kartą Shell na stacjach paliw Shell i partnerskich stacjach oprócz paliwa możecie Państwo kupić produkty i usługi takie jak olej, akcesoria samochodowe, serwis i mycie samochodów, opłaty za przejazd Eurotunelem lub opłaty za autostradę.

Wystarczy kliknąć na „Złóż wniosek o kartę Shell”. Rozpatrzymy Twój wniosek i w przypadku pozytywnej decyzji wydamy Ci kartę.

CZY WZBUDZILIŚMY TWOJE ZAINTERESOWANIE? – POZWÓL, ŻE ODEZWIEMY SIĘ DO CIEBIE

Chcesz dowiedzieć się więcej o nas, o naszych produktach i usługach? Pozwól naszemu nowemu zespołowi obsługi klienta oddzwonić do Ciebie i przedstawić indywidualną ofertę.
Wybierz najwygodniejszy sposób i pozwól nam do Ciebie oddzwonić. Nie masz ochoty na wysłuchiwanie irytujących melodyjek ani na długi czas oczekiwania?

Nie zwlekaj i skorzystaj z naszej usługi oddzwaniania – oszczędzisz czas i nerwy: