Dział Obsługi Klienta wita Cię we FLEETCOR!
Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania. W celu uzyskania pomocy prosimy o kontakt z odpowiednim działem naszej spółki:
Dział Obsługi Klienta – Shell Card:
We wszystkich kwestiach dotyczących zarządzania Twoimi kartami, takimi jak zablokowanie zgubionej lub ukradzionej karty lub zamówienie nowej karty, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta:
Tel.: +48 22 244 12 53
E-mail: obslugaklienta@fleetcor.pl
Skontaktuj się z nami
Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. (w polskie święta państwowe nasz Dział Obsługi Klienta jest zamknięty)
Portal klienta MyFLEETCOR jest do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.
Infolinia dla nowych klientów
Chcesz uzyskać informacji o korzyściach płynących z posiadania karty paliwowej lub o opłatach za nasze usługi?
Potrzebujesz pomocy przy wyborze odpowiedniego typu karty dla Twojej firmy?
Skontaktuj się z naszymi specjalistami na infolinii dla nowych klientów:
Tel.: +48 22 244 1256
E-mail: nowyklient@fleetcor.pl
UWAGA! Z powodów bezpieczeństwa prosimy nigdy nie podawać całego numeru karty przez telefon albo w e-mailu.
Dla kontaktu z obsługą klienta wystarczą ostatnie 4 cyfry karty.