Infolinia dla nowych klientów
Infolinia dla nowych klientów
Dział Obsługi Klienta
Dział Obsługi Klienta
E-mail
E-mail

OBSŁUGA KLIENTA

Zadowolenie naszych klientów jest dla nas najważniejsze!

Dział Obsługi Klienta wita Cię we FLEETCOR!

Postaramy się jak najszybciej odpowiedzieć na Twoje pytania. W celu uzyskania pomocy prosimy o kontakt z odpowiednim działem naszej spółki:

 

Dział Obsługi Klienta

We wszystkich kwestiach dotyczących zarządzania Twoimi kartami, takimi jak zablokowanie zgubionej lub ukradzionej karty lub zamówienie nowej karty, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta:

Tel. 800 707 042 (połączenie bezpłatne)

Numer telefonu dla klientów dzwoniących zza granicy: +48 22 244 1253 (opłaty za połączenia zależą od kraju i dostawcy usług telefonicznych)

E-mail: obslugaklienta@fleetcor.pl

 

Masz pytania dotyczące Twojej faktury?

Wyślij nam wiadomość e-mail na adres: faktura@fleetcor.pl

Skontaktuj się z nami

Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 17.00. (w polskie święta państwowe nasz Dział Obsługi Klienta jest zamknięty)

Portal klienta Self-Serve jest do Twojej dyspozycji 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu.

 

Infolinia dla nowych klientów

Chcesz uzyskać informacji o korzyściach płynących z posiadania karty paliwowej lub o opłatach za nasze usługi?

Potrzebujesz pomocy przy wyborze odpowiedniego typu karty dla Twojej firmy?

Skontaktuj się z naszymi specjalistami na infolinii dla nowych klientów:

Tel.: +48 22 244 1256

E-mail: nowyklient@fleetcor.pl

Prostsze zarządzanie kontem z pomocą narzędzi online.

Dzięki portalowi Self-Serve Twoje transakcje są łatwo widoczne, więc możesz w prosty sposób monitorować użycie karty i wydatki. Bezpieczny dostęp do obsługiwanego przez FLEETCOR portalu Self-Serve przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu  umożliwia zarządzanie kontem i kartami, dostęp do faktur i monitorowanie wydatków w dowolnym czasie.