Przejdź do treści

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA I ODPOWIEDZI

Kiedy zostanie założone Twoje konto i Twoje karty będą gotowe do użytku, automatycznie wyślemy Ci Twoją nazwę użytkownika oraz hasło.

W celu aktywacji polecenia zapłaty prosimy o uzyskanie formularza od obsługi klienta (email: obslugaklienta@fleetcor.pl) i udanie się do własnego banku. Prosimy się upewnić, iż polecenie zapłaty zostało przez Państwa bank uruchomione.

Po uzyskaniu podpisu pracownika i pieczątki banku na górnej części formularza, prosimy o jego przesłanie w postaci elektronicznej na adres e-mail obslugaklienta@fleetcor.pl

Do momentu otrzymania od FLEETCOR potwierdzenia o uruchomieniu polecenia zapłaty, prosimy regulować płatności przelewem bankowym.

Zwracamy Państwa uwagę, że nie ponosimy odpowiedzialności za poprawność uruchomienia polecenia zapłaty w Państwa banku. W przypadku, gdy po otrzymaniu zgody na obciążenie rachunku nie będziemy mogli pobrać środków z Państwa konta (niepoprawnie uruchomione polecenie zapłaty, brak odpowiedniej kwoty na rachunku), może Państwu zostać naliczona opłata za zwłokę w płatności.

Polecenie zapłaty jest najwygodniejszą i bezgotówkową formą opłacania rachunków. Polega ono na automatycznym pobieraniu przez Wierzyciela z rachunku bankowego Klienta kwoty wynikającej z faktury, w dniu jej wymagalności.

Usługa umożliwia realizację płatności ze zmiennymi kwotami i w różnych terminach. Poza jednorazowym wyrażeniem zgody na obciążanie swojego rachunku bankowego, nie wymaga żadnych dodatkowych czynności od Klienta, ponieważ to FLEETCOR Poland Sp. z o. o. inicjuje płatność.

Wygody polecenia zapłaty:

•  Pewność zrealizowania transakcji w terminie płatności (uniknięcie blokady karty lub ewentualnych kar i odsetek za opóźnienie w płatności)
•  Wygoda i oszczędność czasu (Klient nie musi „pilnować” terminów oraz tracić czasu na zlecanie przelewów, wypisywanie druków przelewów, itp.)
•  Łatwy sposób zainicjowania polecenia zapłaty (wystarczy jednorazowe podpisanie zgody)
•  Klient może kontrolować wysokość wydatków, ponieważ nadal będzie otrzymywał faktury VAT, jednak z adnotacją, że należności regulowane będą w drodze polecenia zapłaty
•  Klient może dysponować środkami na swoim rachunku, aż do dnia terminu płatności
•  W zdecydowanej większości banków polecenie zapłaty jest bezpłatne

Natychmiast skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 22 244 1253 w celu zablokowania karty i wydania jej duplikatu. 

Możesz to również zrobić za pośrednictwem portalu Self-Serve.

Jeśli przypuszczasz, że Twoja karta została skradziona lub zagubiona prosimy również o niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie policji oraz dostarczenie do FLEETCOR protokołu policyjnego.

Z kartą Shell na stacjach paliw Shell i partnerskich stacjach oprócz paliwa możecie Państwo kupić produkty i usługi takie jak olej, akcesoria samochodowe, serwis i mycie samochodów, opłaty za przejazd Eurotunelem lub opłaty za autostradę.

Wystarczy kliknąć na „Złóż wniosek o kartę Shell”. Rozpatrzymy Twój wniosek i w przypadku pozytywnej decyzji wydamy Ci kartę.

Twoje faktury są zawsze dostępne do wglądu w portalu Self-Serve.

Jeśli masz pytania dotyczące rachunku, prosimy o wysłanie wiadomości na adres obslugaklienta@fleetcor.pl

Jeśli przenosisz swoje konto z Shell, możesz przeglądać wcześniejsze faktury w usłudze Shell Card Online (SCOL).

Możesz zamówić nowe karty lub duplikaty kart paliwowych za pośrednictwem portalu Self-Serve.

Wyślij wiadomość e-mail na adres nowehaslo@fleetcor.pl podając swoją nazwę użytkownika w temacie wiadomości. Przydzielimy Ci nowe hasło.

Korzystając z karty euroShell, możesz tankować olej napędowy, benzynę i LPG.

Możesz używać karty do tankowania paliwa na wszystkich stacjach Shell w Polsce.

Posiadacze kart międzynarodowych mogą ich używać w 31 krajach Europy.

Wystawiamy wszystkie faktury za pośrednictwem poczty e-mail. Duplikaty w formie drukowanej są dostępne za niewielką opłatą.

NASZE GODZINY PRACY

Możesz skontaktować się z nami od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną 8 a 17.

Jesteś już klientem FLEETCOR? Prosimy o skorzystanie z poniższych kanałów kontaktowych:

Chcesz zostać klientem FLEETCOR?

CZY WZBUDZILIŚMY TWOJE ZAINTERESOWANIE? – POZWÓL, ŻE ODEZWIEMY SIĘ DO CIEBIE

Chcesz dowiedzieć się więcej o nas, o naszych produktach i usługach? Pozwól naszemu nowemu zespołowi obsługi klienta oddzwonić do Ciebie i przedstawić indywidualną ofertę.
Wybierz najwygodniejszy sposób i pozwól nam do Ciebie oddzwonić. Nie masz ochoty na wysłuchiwanie irytujących melodyjek ani na długi czas oczekiwania?

Nie zwlekaj i skorzystaj z naszej usługi oddzwaniania – oszczędzisz czas i nerwy: